Konto i wymogi techniczne
Na nasze konto w Dobrym Planie możemy zalogować się z każdego miejsca na Ziemi - wystarczy dostęp do Internetu oraz znajomość loginu i hasła.
By korzystać z Dobrego Planu, nie musimy nic instalować na naszym komputerze, aplikacja w pełni działa w przeglądarce. Jedynym wymogiem technicznym jest względnie nowa wersja jednej z głównych przeglądarek Internetowych: Chrome, Firefox lub Edge. Pamiętajmy, by na bieżąco aktualizować swoją przeglądarkę internetową - Dobry Plan działa najlepiej w wersjach przeglądarek nie starszych niż 6 miesięcy.
Aplikacja dedykowana jest dla użytkowników komputerów, odradzamy korzystanie z niej na urządzeniach mobilnych.
Wskazówka: z Dobrego Planu nie musisz się wylogowywać! Wystarczy, że zamkniesz kartę lub przeglądarkę.
Wielu użytkowników
Dział zatytułowany „Wielu użytkowników”Niektóre szkoły potrzebują dostępu dla większej liczby użytkowników. Jeśli potrzebujesz nowego użytkownika w swojej szkole, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@dobryplan.edu.pl.
Kiedy w Twojej szkole jest więcej niż jeden użytkownik, to pamiętaj, że:
- wszyscy użytkownicy mają dostęp do tych samych danych
- odradzamy korzystanie z programu przez dwóch użytkowników jednocześnie
- jeśli jeden użytkownik jest zalogowany, to drugi nie może wprowadzać żadnych zmian ani generować planu.