Przejdź do głównej zawartości
kontakt@dobryplan.edu.pl

Konto i wymogi techniczne

Na nasze konto w Dobrym Planie możemy zalogować się z każdego miejsca na Ziemi - wystarczy dostęp do Internetu oraz znajomość loginu i hasła.

By korzystać z Dobrego Planu, nie musimy nic instalować na naszym komputerze, aplikacja w pełni działa w przeglądarce. Jedynym wymogiem technicznym jest względnie nowa wersja jednej z głównych przeglądarek Internetowych: Chrome, Firefox lub Edge. Pamiętajmy, by na bieżąco aktualizować swoją przeglądarkę internetową - Dobry Plan działa najlepiej w wersjach przeglądarek nie starszych niż 6 miesięcy.

Aplikacja dedykowana jest dla użytkowników komputerów, odradzamy korzystanie z niej na urządzeniach mobilnych.

Wskazówka: z Dobrego Planu nie musisz się wylogowywać! Wystarczy, że zamkniesz kartę lub przeglądarkę.

Niektóre szkoły potrzebują dostępu dla większej liczby użytkowników. Jeśli potrzebujesz nowego użytkownika w swojej szkole, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@dobryplan.edu.pl.

Kiedy w Twojej szkole jest więcej niż jeden użytkownik, to pamiętaj, że:

  • wszyscy użytkownicy mają dostęp do tych samych danych
  • odradzamy korzystanie z programu przez dwóch użytkowników jednocześnie
  • jeśli jeden użytkownik jest zalogowany, to drugi nie może wprowadzać żadnych zmian ani generować planu.