Przejdź do głównej zawartości
kontakt@dobryplan.edu.pl

Rozwiązywanie problemów

Poniżej przedstawiamy różne błędy, jakie mogą się pojawić podczas korzystania z Dobrego Planu:

img.png

Jeśli podczas generowania planu widzisz czerwony komunikat: “Podczas generowania planu wystąpiły błędy” - to normalne. Wprowadzone przez Ciebie ograniczenia nie pozwalają na ułożenie planu. Co robić dalej przeczytaj w sekcji Błędy generowania planu.

Może się zdarzyć, że przy próbie zapisania zmian zobaczysz Błąd zapisu:

img.png

wtedy wykonaj następujące kroki:

  1. Spróbuj ponownie zapisać. Może to był chwilowy problem z siecią i teraz się uda.
  2. Spróbuj zamknąć wszystkie karty z Dobrym Planem, zalogować się jeszcze raz i jeszcze raz wykonać tę zmianę.
  3. Jeśli żaden z tych kroków nie pomógł, to skontaktuj się z nami (kontakt@dobryplan.edu.pl)

Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto, a jesteś pewien, że ono jest aktywne, to skontaktuj się z nami (kontakt@dobryplan.edu.pl).

Jeśli coś innego nie działa tak jak powinno i nie wiesz z czego to wynika, to sprawdź czy masz połączenie z Internetem.

Jeśli masz i dalej występują problemy, to skontaktuj się z nami (kontakt@dobryplan.edu.pl).