Rozwiązywanie problemów
Poniżej przedstawiamy różne błędy, jakie mogą się pojawić podczas korzystania z Dobrego Planu:
Błąd generowania
Dział zatytułowany „Błąd generowania”
Jeśli podczas generowania planu widzisz czerwony komunikat: “Podczas generowania planu wystąpiły błędy” - to normalne. Wprowadzone przez Ciebie ograniczenia nie pozwalają na ułożenie planu. Co robić dalej przeczytaj w sekcji Błędy generowania planu.
Błąd zapisu
Dział zatytułowany „Błąd zapisu”Może się zdarzyć, że przy próbie zapisania zmian zobaczysz Błąd zapisu:

wtedy wykonaj następujące kroki:
- Spróbuj ponownie zapisać. Może to był chwilowy problem z siecią i teraz się uda.
- Spróbuj zamknąć wszystkie karty z Dobrym Planem, zalogować się jeszcze raz i jeszcze raz wykonać tę zmianę.
- Jeśli żaden z tych kroków nie pomógł, to skontaktuj się z nami (kontakt@dobryplan.edu.pl)
Problem z logowaniem
Dział zatytułowany „Problem z logowaniem”Jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto, a jesteś pewien, że ono jest aktywne, to skontaktuj się z nami (kontakt@dobryplan.edu.pl).
Inne problemy
Dział zatytułowany „Inne problemy”Jeśli coś innego nie działa tak jak powinno i nie wiesz z czego to wynika, to sprawdź czy masz połączenie z Internetem.
Jeśli masz i dalej występują problemy, to skontaktuj się z nami (kontakt@dobryplan.edu.pl).